A Formula-1 idén is jelentős átalakulásokon ment keresztül. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) szorosan együttműködve a csapatokkal új szabályokat vezetett be a sportban.
A KERS rendszer 2009 után visszatért a sorozatba, míg az autókra felkerültek a mozgatható hátsó szárnyak, melyek szintén az előzést segítik.
A Bridgestone 2010 év végén távozott. A japán gyártó helyére a Pirelli lépett, mely gyorsan kopó abroncsokkal állt elő.
Eddig úgy tűnik, hogy ez a kombináció tökéletes, mivel a három versenyen (Ausztrália, Malajzia, Kína) összesen 148 előzést láthattunk.
AUSZTRÁLIA:
2007 – 8 előzés
2008 – 12 előzés
2009 – 25 előzés
2010 – (esős futam) – 41 előzés
2011 – 29 előzés
MALAJZIA:
2007 – 10 előzés
2008 – 5 előzés
2009 – (esős futam) 28 előzés
2010 – 24 előzés
2011 – 56 előzés
KÍNA:
2007 – (esős futam) - 38 előzés
2008 – 9 előzés
2009 – (esős futam) – 60 előzés
2010 – (esős futam) – 82 előzés
2011 – 63 előzés
A KERS rendszer 2009 után visszatért a sorozatba, míg az autókra felkerültek a mozgatható hátsó szárnyak, melyek szintén az előzést segítik.
A Bridgestone 2010 év végén távozott. A japán gyártó helyére a Pirelli lépett, mely gyorsan kopó abroncsokkal állt elő.
Eddig úgy tűnik, hogy ez a kombináció tökéletes, mivel a három versenyen (Ausztrália, Malajzia, Kína) összesen 148 előzést láthattunk.
AUSZTRÁLIA:
2007 – 8 előzés
2008 – 12 előzés
2009 – 25 előzés
2010 – (esős futam) – 41 előzés
2011 – 29 előzés
MALAJZIA:
2007 – 10 előzés
2008 – 5 előzés
2009 – (esős futam) 28 előzés
2010 – 24 előzés
2011 – 56 előzés
KÍNA:
2007 – (esős futam) - 38 előzés
2008 – 9 előzés
2009 – (esős futam) – 60 előzés
2010 – (esős futam) – 82 előzés
2011 – 63 előzés
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése