A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kijelölte a DRS (mozgatható hátsó szárny) zónát Törökországban.
A DRS mérőpont röviddel a 9-es kanyar féktávja előtt lesz, míg az aktiváló pontot a 11-es kanyar előtt jelölték ki.
Az aktivációs rész a 10-es és a 12-es kanyar között lesz, tehát a versenyző nem sokkal a 11-es kanyar előtt tudja aktiválni a rendszert, ami egészen a 12-es lassító féktávja előtt aktív marad.
Érdekesség, hogy a DRS zóna ugyanazon a helyen lesz kijelölve Törökországban, ahol tavaly a Red Bull két versenyzője, Mark Webber és Sebastian Vettel összeütközött egymással.
A DRS mérőpont röviddel a 9-es kanyar féktávja előtt lesz, míg az aktiváló pontot a 11-es kanyar előtt jelölték ki.
Az aktivációs rész a 10-es és a 12-es kanyar között lesz, tehát a versenyző nem sokkal a 11-es kanyar előtt tudja aktiválni a rendszert, ami egészen a 12-es lassító féktávja előtt aktív marad.
Érdekesség, hogy a DRS zóna ugyanazon a helyen lesz kijelölve Törökországban, ahol tavaly a Red Bull két versenyzője, Mark Webber és Sebastian Vettel összeütközött egymással.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése