A Red Bull Motorsport tanácsadója, Dr. Helmut Marko hivatalosan is megerősítette, hogy a KERS rendszerrel kapcsolatos problémáik már a múlté.
A Red Bull hivatalos tájékoztatása szerint a kinetikus rendszerrel immáron minden rendben van.
A fékezéskor elnyelt energiát visszanyerő rendszer 2009-ben debütált a Formula-1-ben. A KERS-t végül csak a McLaren és a Ferrari használta rendszeresen, míg a Red Bull egy alkalommal sem élt a lehetőséggel.
A Formula-1-es Csapatok Érdekvédelmi Szövetsége (FOTA) megállapodott abban, hogy nem használják a rendszert a 2010-es szezonban.
A KERS 2011-ben visszatért és a Red Bull immáron nem engedhette meg magának azt, hogy mellőze a kinetikus „turbó” használatát.
A Red Bull a Renault rendszerét használja, amit jelentősen átalakított Adrian Newey főtervező. Többek között ennek is volt betudható az, hogy az első három versenyen rendszeresen problémák voltak a technológiával az RB7-esekben.
Dr. Helmut Marko, a Red Bull Motorsport tanácsadója megerősítette, minden problémák megoldottak a három hetes szünet alatt Törökország előtt.
„A KERS rendszerünk rendben van, miután a húsvéti szünetben eszközöltünk néhány módosítást. Most sokkal jobb a KERS-ünk és működik.” – mondta Helmut Marko.
A Red Bull hivatalos tájékoztatása szerint a kinetikus rendszerrel immáron minden rendben van.
A fékezéskor elnyelt energiát visszanyerő rendszer 2009-ben debütált a Formula-1-ben. A KERS-t végül csak a McLaren és a Ferrari használta rendszeresen, míg a Red Bull egy alkalommal sem élt a lehetőséggel.
A Formula-1-es Csapatok Érdekvédelmi Szövetsége (FOTA) megállapodott abban, hogy nem használják a rendszert a 2010-es szezonban.
A KERS 2011-ben visszatért és a Red Bull immáron nem engedhette meg magának azt, hogy mellőze a kinetikus „turbó” használatát.
A Red Bull a Renault rendszerét használja, amit jelentősen átalakított Adrian Newey főtervező. Többek között ennek is volt betudható az, hogy az első három versenyen rendszeresen problémák voltak a technológiával az RB7-esekben.
Dr. Helmut Marko, a Red Bull Motorsport tanácsadója megerősítette, minden problémák megoldottak a három hetes szünet alatt Törökország előtt.
„A KERS rendszerünk rendben van, miután a húsvéti szünetben eszközöltünk néhány módosítást. Most sokkal jobb a KERS-ünk és működik.” – mondta Helmut Marko.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése