A Scuderia Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali elismerte, a címvédő Red Bull-Racing istálló egyszerűen jobb autót épített, mint ők.
Domenicali kreatívnak nevezte az osztrák istálló vezető tervezőjét.
A téli teszteken úgy tűnt, hogy a Red Bull-Racing legnagyobb ellenfele a Ferrari lesz. Sebastian Vettel, 2010 világbajnoka az évadnyitó Ausztrál Nagydíj előtt úgy nyilatkozott a sajtónak, hogy szerinte a Ferrari a legerősebb.
Ehhez képest az olaszok az első három futamon még a dobogóra sem tudtak felállni, míg a Red Bull Ausztráliában és Malajziában is nyerni tudott, addig legutóbb Kínában második lett.
„A Red Bull jobb autót épített, mint mi.” – ismerte el Stefano Domenicali csapatfőnök.
„Ez azért történhetett meg, mivel Adrian Newey egyszerűen kreatív. Számomra egyértelmű, hogy a Red Bull és a többi csapat között ő jelenti a különbséget. Ő és csapata jelenleg a legjobb munkát végzi.” – tette hozzá Domenicali.
A Ferrari úgy döntött, hogy több elemet, többek között az első flexibilis szárnyat is lemásolja a Red Bull autójáról.
Domenicali elmondta, nem tartja illegálisnak az első elemet. Stefano most abban bízik, hogy működni fog a rendszerük, amit Törökországban biztosan tesztelni fognak.
Domenicali kreatívnak nevezte az osztrák istálló vezető tervezőjét.
A téli teszteken úgy tűnt, hogy a Red Bull-Racing legnagyobb ellenfele a Ferrari lesz. Sebastian Vettel, 2010 világbajnoka az évadnyitó Ausztrál Nagydíj előtt úgy nyilatkozott a sajtónak, hogy szerinte a Ferrari a legerősebb.
Ehhez képest az olaszok az első három futamon még a dobogóra sem tudtak felállni, míg a Red Bull Ausztráliában és Malajziában is nyerni tudott, addig legutóbb Kínában második lett.
„A Red Bull jobb autót épített, mint mi.” – ismerte el Stefano Domenicali csapatfőnök.
„Ez azért történhetett meg, mivel Adrian Newey egyszerűen kreatív. Számomra egyértelmű, hogy a Red Bull és a többi csapat között ő jelenti a különbséget. Ő és csapata jelenleg a legjobb munkát végzi.” – tette hozzá Domenicali.
A Ferrari úgy döntött, hogy több elemet, többek között az első flexibilis szárnyat is lemásolja a Red Bull autójáról.
Domenicali elmondta, nem tartja illegálisnak az első elemet. Stefano most abban bízik, hogy működni fog a rendszerük, amit Törökországban biztosan tesztelni fognak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése