A Mercedes GP közölt pár érdekes adatot arról, hogy miért játszik fontos szerepet a KERS az Olasz Nagydíjon.
A 3500 alkatrészből álló KERS segítségével 0.4 másodperces előnyhöz lehet jutni körönként Monzában, ha a versenyző kihasználja a rendszer teljes kapacitását.
Monza azért is kitűnő helyszín a fékezési energia visszanyerő berendezés számára, mert a lehető legjobb felépítéssel rendelkezik a KERS szempontjából: hosszú egyenesek és rövid kanyarok.
Négy alkalommal (2, 7, 10 és 11-es kanyar) relatív alacsony tempóról gyorsítanak közel végsebességig a versenyzők, ami azt jelenti, hogy a rendszer segítéségével elég nagy előnyre lehet szert tenni a köridők tekintetében.
A tipikus KERS használat négy alkalomból állna körönként, és a plusz energia 20 milliszekundummal a gomb megnyomása után már a kereknél fejti ki a hatását.
Az autók a teljes kör 12%-át (több mint 10 másodpercet) a fékeken töltik, beleértve az egyes kanyart is, ahol a bejárathoz érve csaknem 265 km/órát csökken a sebességük.
Monza az egyik legfontosabb pálya a KERS szempontjából, még annak ellenére is, hogy csak hat alkalommal (1, 4, 6, 7, 8 és 11-es kanyar) használják a féket a versenyzők.
A 3500 alkatrészből álló KERS segítségével 0.4 másodperces előnyhöz lehet jutni körönként Monzában, ha a versenyző kihasználja a rendszer teljes kapacitását.
Monza azért is kitűnő helyszín a fékezési energia visszanyerő berendezés számára, mert a lehető legjobb felépítéssel rendelkezik a KERS szempontjából: hosszú egyenesek és rövid kanyarok.
Négy alkalommal (2, 7, 10 és 11-es kanyar) relatív alacsony tempóról gyorsítanak közel végsebességig a versenyzők, ami azt jelenti, hogy a rendszer segítéségével elég nagy előnyre lehet szert tenni a köridők tekintetében.
A tipikus KERS használat négy alkalomból állna körönként, és a plusz energia 20 milliszekundummal a gomb megnyomása után már a kereknél fejti ki a hatását.
Az autók a teljes kör 12%-át (több mint 10 másodpercet) a fékeken töltik, beleértve az egyes kanyart is, ahol a bejárathoz érve csaknem 265 km/órát csökken a sebességük.
Monza az egyik legfontosabb pálya a KERS szempontjából, még annak ellenére is, hogy csak hat alkalommal (1, 4, 6, 7, 8 és 11-es kanyar) használják a féket a versenyzők.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése