Annak ellenére, hogy utcai pályának tartják, a falakkal határolt valenciai pálya nem csak, hogy hosszú, de gyors egyenesek és kanyarok is megtalálhatóak rajta, így bár maga a pálya nem egyszerű az előzéseket sem igazán segíti elő. Három „előzésmentes” nagydíjat követően azonban idén a DRS is a pilóták rendelkezésére áll majd, míg a meleg időjárás a Pirelii abroncsait fogja nehéz feladat elő állítani, tehát idén végre minden adott lehet egy izgalmas futamra. Motor/sebesség A teljes gázos szakaszok aránya: 65% A leghosszabb kigyorsítás: 13.0 másodperc (a 10-es és 12-es kanyar között) A motor igénybevétele: Magas Átlagsebesség: 198 km/h Végsebesség: 315 km/h Legkisebb sebesség: 65 km/h Átlagos kanyarsebesség: 86 km/h Körrekord: 1:38.683 (Timo Glock, 2009 Toyota) Nem hivatalos körrekord: 1:37.587 (Sebastian Vettel, 2010 Red Bull, Q3) Fékezés Fékpontok száma: 11 A legnehezebb féktáv: 12-es kanyar (5.23 G, 2,265 kW) Fékezéssel töltött idő: 18% A fékek igénybevétele: Nagyon magas A fékek hűtési igénye: Magas Egyéb A leszorító erő szintje: Közepes Hűtési igény: Közepes Sebességváltások száma/kör: 64 A sebességváltó igénybevétele: Magas Üzemanyag fogyasztás: 2.9 kg/kör Az üzemanyag terhelés hatása a köridőre: 0.3 másodperc/10 kg A pálya karakterisztikája A pálya felülete: Nagyon sima Kerékvetők: Alacsony/közepes Az egyenesek hossza: 3100 méter (57%) A leghosszabb egyenes: 1108 méter A bokszkiállás hossza: 21 másodperc A bokszutca hossza: 243 méter Tengerszint feletti magasság: 10 méter A célvonal és az első kanyar közötti távolság: 410 méter A pálya hossza: 5419 méter Kanyarok száma: 25 Körök száma: 57 A futam hossza: 308.883 kilométer Abroncsok Választható: Lágy (Sárga) Elsődleges: Közepes (Fehér) Az abroncsokra ható erőhatások: Alacsony A pálya állapotának javulása: Nagyon magas |
2011. június 24., péntek
Technikai analízis: Európa Nagydíj
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése