A Red Bull Racing csapata jelentős fejlesztésekkel készül a szezon negyedik megmérettetésére, a Török Nagydíjra. A brigád tervezője, Adrian Newey egy új első-, és hátsó légterelőt, valamit egy új padlólemezt tervezett az RB7-es konstrukcióhoz, amelyek még hatékonyabban működnek majd. A Milton Keynes-i brigád célja, hogy a hírhedt isztambuli nyolcas kanyarban hatalmas előnyre tegyenek szert a konkurenciával szemben. A Bild információi szerint az új elemeknek köszönhetően Sebastian Vettel és Mark Webber 280 kilométeres óránkénti sebességgel (az átlag 260 km/h) haladhatnak a kanyar kijáratánál, ami egy körben két tizedmásodpercet jelent. Az aerodinamikai elemeken kívül a csapat egy továbbfejlesztett KERS-t is pályára visz, amelynek bevetésével arra számítanak, hogy megoldódnak a korábban felmerült problémák. Az első három futamon gyakran előfordult, hogy vagy egyáltalán nem tudták használni a hibrid rendszert, vagy nem tudták előhívni mind a 82 lóerőt. |
2011. április 22., péntek
A Red Bull tovább növelheti az előnyét
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése