A Red Bull Racing tavaly bosszúsan utazott el Isztambulból, miután a Mark Webber és Sebastian Vettel között történt ütközéssel egy kettős győzelmet szalasztottak el – a német pilóta kiesett a versenyből, míg ausztrál csapattársa a harmadik helyen ért célba. Az eset miatt hosszú ideig feszült volt a hangulat a Milton Keynes-i brigádnál, mostanra azonban lecsillapodtak a kedélyek, és mindenki tiszta lappal indít a török futamon.
"A szünetben kemény munkával készülünk erre a versenyre, így azt hiszem, jó formában leszünk, de persze nem becsülhetjük alá a vetélytársakat. Semmi sem garantált. Szeretem a pályát, hiszen itt mindenféle kanyarral találkozhatunk, lassúval, gyorssal és persze a speciális nyolcassal. Ez egy remek gyors kanyar, ahol szinte nem is látod, hogy hová vezet. Egyszerűen csak befordulunk a nyolcasba, remélve a legjobbakat. A gumik itt hatalmas terhelésnek vannak kitéve, így ezt figyelembe kell venni a stratégia tervezésekor."
"Ez a helyszín hatalmas terhelést jelent az autónak, a versenyzőnek és a gumiknak is. Öt egyenes és három lassú kanyar, de csak egy valódi előzési lehetőség van itt. A nyolcas kanyaron kívül is vannak itt érdekes kanyarok: az elsőt sem lehet belátni, így emlékezetből vezetünk. Előzni a legjobban a 13-asban lehet, feltéve, hogy elég közel tudunk kerülni a vetélytársakhoz" – elemezte a pályát a címvédő a Sport Bild hasábjain.
Csapattársa, Mark Webber szerint a legtöbb gondot a nyolcas kanyarra kell fordítani a felkészülés során. "Ez egy nagyon hosszú kanyar, amely nagy terhelést jelent a gumiknak és a nyaki izomzatnak is. A pálya tetszik, a hangulat azonban nem olyan jó, mint más helyszíneken."
Az ausztrál pilóta szerint a nem túl kedvező, hogy a helyi lakosok nem engedhetik meg maguknak, hogy a helyszínre látogassanak. "Túl sokat kérnek a belépőkért, emiatt a hangulat nem olyan jó, mint lehetne, ha többen lennének. Ez sajnálatos, mert a versenyzők szeretik ezt a pályát."
"A szünetben kemény munkával készülünk erre a versenyre, így azt hiszem, jó formában leszünk, de persze nem becsülhetjük alá a vetélytársakat. Semmi sem garantált. Szeretem a pályát, hiszen itt mindenféle kanyarral találkozhatunk, lassúval, gyorssal és persze a speciális nyolcassal. Ez egy remek gyors kanyar, ahol szinte nem is látod, hogy hová vezet. Egyszerűen csak befordulunk a nyolcasba, remélve a legjobbakat. A gumik itt hatalmas terhelésnek vannak kitéve, így ezt figyelembe kell venni a stratégia tervezésekor."
"Ez a helyszín hatalmas terhelést jelent az autónak, a versenyzőnek és a gumiknak is. Öt egyenes és három lassú kanyar, de csak egy valódi előzési lehetőség van itt. A nyolcas kanyaron kívül is vannak itt érdekes kanyarok: az elsőt sem lehet belátni, így emlékezetből vezetünk. Előzni a legjobban a 13-asban lehet, feltéve, hogy elég közel tudunk kerülni a vetélytársakhoz" – elemezte a pályát a címvédő a Sport Bild hasábjain.
Csapattársa, Mark Webber szerint a legtöbb gondot a nyolcas kanyarra kell fordítani a felkészülés során. "Ez egy nagyon hosszú kanyar, amely nagy terhelést jelent a gumiknak és a nyaki izomzatnak is. A pálya tetszik, a hangulat azonban nem olyan jó, mint más helyszíneken."
Az ausztrál pilóta szerint a nem túl kedvező, hogy a helyi lakosok nem engedhetik meg maguknak, hogy a helyszínre látogassanak. "Túl sokat kérnek a belépőkért, emiatt a hangulat nem olyan jó, mint lehetne, ha többen lennének. Ez sajnálatos, mert a versenyzők szeretik ezt a pályát."
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése