A Red Bull-Racing istálló legszívesebben KERS rendszer nélkül versenyezne a szezonban. Adrian Newey és a mérnökök folytatják a munkát a kinetikus technológiával a gyárban. A Red Bull-Racing közel tökéletes autót épített meg a 2011-es szezonra. Az RB7-es versenygép egy körön gyakorlatilag verhetetlen. Az egyetlen és legnagyobb problémát a KERS rendszer beintegrálása jelenti a címvédő osztrák istálló számára. Az Ausztrál, a Maláj és a Kínai Nagydíjon is problémáik voltak a rendszerrel, ami miatt Sebastian Vettel és főkén Mark Webber kellemetlen helyzetbe került. „Igazából nem tudom, hogy a mi a gond. Őszintén szólva igazán nem is érdekel. Csak azt akarom, hogy működjön.” – mondta Mark Webber, a Red Bull-Racing ausztrál pilótája. A Red Bull megerősítette, hogy a következő hetekben a KERS rendszer hibájának javítására fognak koncentrálni. Adrian Newey legszívesebben KERS nélkül küldeni pályára az autóit. „Hogy őszinte legyek, inkább KERS nélkül küldeném pályára az autót.” – mondta Adrian Newey főtervező. A Red Bull rendszere 40%-ban eltér az alapegységtől, amit eddig a Lotus Renault gyakorlatilag teljes mértékben maximalizálni és biztonságosan használni tudott. A probléma az, hogy Newey egyes komponenseket a sebességváltó bal és jobb oldalán helyezett el, így fordulhat elő az, hogy a rendszer egy magas rezgési szinttől, hőmérséklettől és szoftveres hibáktól nem működik megfelelően. |
2011. április 22., péntek
A Red Bull KERS nélkül versenyezne
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése