2011. április 30., szombat

A Red Bull KERS-e nem képes 82 lóerőt leadni?

A Red Bullnál bevallottan a KERS jelenti a legfőbb problémát az idei autóban. A hibrid eszközt Melbourne-ben még nem merték bevetni, és aggodalmuk jogosnak bizonyult, mert Sepangban és Sanghajban is gondok voltak a berendezéssel, Sebastian Vettel és Mark Webber csak részlegesen használhatta. Úgy tűnik, a megbízhatósági mellett teljesítménybeli problémák is vannak vele: az Auto Motor und Sport úgy tudja, a versenyzők gyakran nem kapták meg a maximálisan engedélyezett plusz 82 lóerőt a KERS-től a túl kicsi akkumulátorok következtében, melyek méretét a helyszűke miatt kellett csökkenteni. A német szaklap kémfotókra hivatkozva azt írja, az akkumulátorok az RB7-ek váltóházának alsó részén, oldalt találhatók, ahol a rezgések és magas hőmérséklet miatt eleve sérülékenyebb a rendszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése