A Formula-1-ben szereplő pilóták egy egyszerű, de annál hatékonyabb módszerrel próbálnak minél több erőt, plusz sebességet kisajtolni a KERS rendszerből.
A versenyzők szó szerint odalépnek a KERS rendszernek.
A fékezéskor elnyelt energiát visszanyerő rendszer 2009 után idén visszatért a Formula-1-ben. A KERS hatékonyabb, könnyebb és fejlettebb lett, mint az elődje, amit a szezonban csak a McLaren és a Ferrari használt sikeresen.
A KERS idén is nagy szerepet játszik a rajtoknál és természetesen az előzéseknél, valamint a védekezéseknél.
A versenyzők most egy egyszerű módszerrel próbálkoznak, koncentrálva arra, hogy a KERS hatékonyabb legyen a hosszú egyenesekben.
A módszerhez nem kell mást tenniük a pilótáknak, mint amikor teljes gázzal haladnak, keményebben nyomják a jobb pedált.
Nick Heidfeld, a Lotus Renault GP Team német versenyzője megerősítette, hogy ő már alkalmazza ezt a módszert.
„Ezt már akkor tudtam, amikor még volt kipörgésgátlónk. Ezt a BMW-nél alkalmaztuk.” – tette hozzá Nick Heidfeld.
A versenyzők szó szerint odalépnek a KERS rendszernek.
A fékezéskor elnyelt energiát visszanyerő rendszer 2009 után idén visszatért a Formula-1-ben. A KERS hatékonyabb, könnyebb és fejlettebb lett, mint az elődje, amit a szezonban csak a McLaren és a Ferrari használt sikeresen.
A KERS idén is nagy szerepet játszik a rajtoknál és természetesen az előzéseknél, valamint a védekezéseknél.
A versenyzők most egy egyszerű módszerrel próbálkoznak, koncentrálva arra, hogy a KERS hatékonyabb legyen a hosszú egyenesekben.
A módszerhez nem kell mást tenniük a pilótáknak, mint amikor teljes gázzal haladnak, keményebben nyomják a jobb pedált.
Nick Heidfeld, a Lotus Renault GP Team német versenyzője megerősítette, hogy ő már alkalmazza ezt a módszert.
„Ezt már akkor tudtam, amikor még volt kipörgésgátlónk. Ezt a BMW-nél alkalmaztuk.” – tette hozzá Nick Heidfeld.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése