A Scuderia Ferrari költ jelenleg a legtöbbet a Formula-1-ben, míg a Hispania F1 Racing Team a legkisebb költségvetéssel rendelkezik a kategóriában.
A Formula-1 és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az elmúlt években rendre arra törekedett, (továbbra is) hogy csökkentse a költségeket a sportban.
A legfrissebb kimutatások szerint a Formula-1-es Csapatok Érdekvédelmi Szövetségének (FOTA) rendkívüli mértékben sikerült csökkentenie a költségeket az RRA megállapodás keretében.
2009-ben az átlagos éves költségvetés 209 millió euró volt, ami most 2011-ben 113 millióra csökkent. 2010-ben ez 119 millió euró volt.
A Ferrari rendelkezik a legnagyobb költségvetéssel. Az olaszok 199 millió eurót költenek idén az F1-re, míg a spanyol újonc, a HRT 34 milliót, ami a legkevesebb pillanatnyilag az F1-ben.
A jelentések szerint nem minden csapat csökkentette a kiadásait a Formula-1-ben. A Business Book GP adatai szerint a Team Lotus messze több pénzt költ idén, mint tavaly, míg a Virgin, a Sauber és a Red Bull is nagyobb költségvetéssel rendelkezik, mint egy évvel ezelőtt.
A Ferrari, a McLaren, a Mercedes és a Renault is kevesebbet költ, támaszkodva a szponzorokra, melyek a költségvetés több mint 50%-át teszik ki.
A Formula-1 és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az elmúlt években rendre arra törekedett, (továbbra is) hogy csökkentse a költségeket a sportban.
A legfrissebb kimutatások szerint a Formula-1-es Csapatok Érdekvédelmi Szövetségének (FOTA) rendkívüli mértékben sikerült csökkentenie a költségeket az RRA megállapodás keretében.
2009-ben az átlagos éves költségvetés 209 millió euró volt, ami most 2011-ben 113 millióra csökkent. 2010-ben ez 119 millió euró volt.
A Ferrari rendelkezik a legnagyobb költségvetéssel. Az olaszok 199 millió eurót költenek idén az F1-re, míg a spanyol újonc, a HRT 34 milliót, ami a legkevesebb pillanatnyilag az F1-ben.
A jelentések szerint nem minden csapat csökkentette a kiadásait a Formula-1-ben. A Business Book GP adatai szerint a Team Lotus messze több pénzt költ idén, mint tavaly, míg a Virgin, a Sauber és a Red Bull is nagyobb költségvetéssel rendelkezik, mint egy évvel ezelőtt.
A Ferrari, a McLaren, a Mercedes és a Renault is kevesebbet költ, támaszkodva a szponzorokra, melyek a költségvetés több mint 50%-át teszik ki.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése