A legfrissebb hírek szerint eddig egy csapat sem tudta lemásolni Adrian Newey első vezetőszárnyát a Formula-1-ben.
Newey ismét egy olyan rendszert alkotott meg, amit csak nehezen vagy egyáltalán nem lehet hatékonyan lemásolni.
Newey ismét egy olyan rendszert alkotott meg, amit csak nehezen vagy egyáltalán nem lehet hatékonyan lemásolni.
Az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat követően ismét középpontba került a Red Bull-Racing. Sebastian Vettel vezetésével megnyerte az első versenyt az osztrák istálló.
Vettel könnyed startot vett az Albert Parkban, és gyakorlatilag senki sem tudott ellenfele lenne. A fölényes győzelmet hamar elfelejtették a sajtóban, most az RB7 első vezetőszárnya került középpontba.
Az első elem igencsak érdekes „életet él” a pályán és, ha megnézzük a gépről készült képeket, valamint felvételeket, akkor egyértelműen láthatjuk, hogy a vezetőszárny gyakorlatilag súrolja a földet. Ezzel a Red Bull körülbelül 0,5 másodpercet nyer körönként, ami hatalmas előny.
A csapatok a tavalyi szezonhoz hasonlóan tehetetlenek, miután az FIA összes vizsgálatán átment az autó. Jogosan vetődök fel a kérdés! Miért nem másolják le a csapatok a Red Bull első elemét?
A válasz egészen egyszerű, Adrian Newey egy rendkívül összetett rendszert alkotott meg, mely az egész autót érinti, nemcsak az első vezető elemet.
Vettel könnyed startot vett az Albert Parkban, és gyakorlatilag senki sem tudott ellenfele lenne. A fölényes győzelmet hamar elfelejtették a sajtóban, most az RB7 első vezetőszárnya került középpontba.
Az első elem igencsak érdekes „életet él” a pályán és, ha megnézzük a gépről készült képeket, valamint felvételeket, akkor egyértelműen láthatjuk, hogy a vezetőszárny gyakorlatilag súrolja a földet. Ezzel a Red Bull körülbelül 0,5 másodpercet nyer körönként, ami hatalmas előny.
A csapatok a tavalyi szezonhoz hasonlóan tehetetlenek, miután az FIA összes vizsgálatán átment az autó. Jogosan vetődök fel a kérdés! Miért nem másolják le a csapatok a Red Bull első elemét?
A válasz egészen egyszerű, Adrian Newey egy rendkívül összetett rendszert alkotott meg, mely az egész autót érinti, nemcsak az első vezető elemet.
A sajtóban az a hír járja, hogy egy speciális körülmények között zseléhez hasonló anyaggal vonták be az első elemet, mely csak 200 kilométer / óra felett hajlik el. Az anyag használata engedélyezett.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése